Постанова від 20 грудня 2007 року № 572

герб України
У К Р А Ї Н А
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

20 грудня 2007 року № 572

Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців
та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців

 

Із змінами, внесеними
 постановами Центральної виборчої комісії
 від 4 червня 2010 року № 302

від 25 червня 2020 року №129

З метою забезпечення належних умов роботи відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців, відповідно до статті 14 Закону України "Про Державний реєстр виборців", керуючись статтею 12, пунктом 8 статті 17, пунктом 2 частини другої статті 27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

(у редакції постанови Центральної виборчої комісії 
від 25.06.2020р. №129)

1. Встановити:

- вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців (додаток 1);

(пункт 1 у редакції постанови Центральної виборчої комісії 
від 25.06.2020р. №129)

2. Цю постанову надіслати Міністерству закордонних справ України, виборчій комісії Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям.

3. Виборчій комісії Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям цю постанову довести до відома відповідних органів ведення Державного реєстру виборців та забезпечити контроль за її виконанням.

Заступник Голови Центральної виборчої комісії А. МАГЕРА

Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 20 грудня 2007 р. № 572

Вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців 

1. Для забезпечення роботи відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців (далі - відділів ведення Реєстру та регіональних відділів адміністрування Реєстру) та організації робочих місць працівників цих відділів органи, що утворили відділи, надають робочі приміщення, загальна площа яких установлюється з розрахунку не менше 6 кв. м на одного фахівця, а також додаткові площі для шаф паперового архіву та комутаційної шафи.

2. Приміщення, якими забезпечуються відділи ведення Реєстру та регіональних відділів адміністрування Реєстру, повинні бути:

- розташовані в одній будівлі;

- оснащені електричної мережею, з урахуванням нормативів для комп'ютерного обладнання, яке буде встановлене у приміщенні для забезпечення функціонування Реєстру (3 розетки на одне робоче місце та додатково 3 розетки для телекомунікаційного обладнання). При цьому мережа повинна забезпечувати стабільну роботу при максимальному навантаженні;

- обладнані системою автоматичної пожежної сигналізації;

- облаштовані охоронною системою сигналізації. У разі розміщення приміщень на першому поверсі на вікнах повинні бути встановлені металеві решітки або захисні ролети.

Охоронна і пожежна системи сигналізації повинні відповідати вимогам нормативних актів з питань впровадження та експлуатації технічних засобів охорони і пожежної безпеки, постійно знаходитись у робочому стані.

(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановою
 Центральної виборчої комісії від 4.06.2010 р. № 302)

3. Робочі приміщення відділу ведення Реєстру та регіональних відділів адміністрування Реєстру є приміщеннями з обмеженим доступом. Перебування в приміщенні відділіу ведення Реєстру та регіонального відділу адміністрування Реєстру сторонніх осіб без супроводу відповідальних працівників відділу забороняється. Перелік осіб, які мають право доступу до цих приміщень, визначається керівником відділу ведення Реєстру та регіонального відділу адміністрування Реєстру та затверджується керівником органу, що утворив цей відділ.

Приміщення відділів ведення Реєстру та регіональних відділів адміністрування Реєстру повинні бути обладнані дверима з кодовим замком.

(пункт 3 у редакції постанов
 Центральної виборчої комісії від 4.06.2010 р. № 302,

від 25.06.2020р. №129)

4. Робочі місця працівників відділу ведення Реєстру та регіонального відділу адміністрування Реєстру розташовуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення сторонніх осіб з інформацією, яка виводиться на монітори працівників (у тому числі крізь вікна, скляні огорожі тощо).

5. Для забезпечення телекомунікаційного зв’язку відповідні приміщення обладнуються не менш як двома телефонними лініями (1 лінія – для організації зв’язку з центральною базою даних Реєстру за технологією ADSL, 1 і більше – для голосового зв’язку).

Для організації локальної обчислювальної мережі у відповідних приміщеннях повинна бути побудована структурована кабельна система.

Структурована кабельна система повинна містити такі функціональні елементи:

а) підсистему робочого місця, що складається з:
розетки для підключення обладнання;
з’єднувальних кабелів для підключення обладнання до розетки;
кабеля, який з’єднує розетку з телекомунікаційним обладнанням;

б) комутаційну шафу, що вміщує:
телекомунікаційне обладнання;
модемне обладнання;
мережеві засоби захисту інформації.

На кожному робочому місці повинна бути однопортова інформаційна розетка 1 × RJ-45 для підключення комп’ютерів до локальної обчислювальної мережі та для підключення друкувальних пристроїв.

(доповнено пунктом 5 відповідно до 
постанови Центральної виборчої комісії 
від 25.06.2020р. №129)

 Секретар засідання Центральної виборчої комісії Т. АСТАХОВА